CAŁODOBOWA
POMOC DROGOWA
LAWETA BIELSKO-BIAŁA CZECHOWICE-DZIEDZICE TYCHY
WADOWICE CIESZYN SKOCZÓW WISŁA SZCZYRK
KĘTY KOZY ŻYWIEC BUCZKOWICE BYSTRA
LAWETA BIELSKO-BIAŁA CZECHOWICE-DZIEDZICE TYCHY
WADOWICE CIESZYN SKOCZÓW WISŁA SZCZYRK
KĘTY KOZY ŻYWIEC BUCZKOWICE BYSTRA
PROFESJONALNE NAPRAWY Z ZAKRESU MECHANIKI POJAZDÓW
DIAGNOSTYKA, OBSŁUGA EKSPLOATACYJNA, KOMPLEKSOWE NAPRAWY
MECHANIK BIELSKO-BIAŁA
DYSPONUJEMY NAJNOWOCZEŚNIEJSZYM SPRZĘTEM
DOKONUJĄCYM POMIARÓW W TECHNOLOGII 3D
GEOMETRIA, USTAWIANIE ZBIEŻNOŚCI POJAZDÓW DO 5 TON
Geometria pojazdów - Zadzwoń i umów się na wizytę 502 507 225
Układ poszczególnych elementów jest niezwykle istotny dla prawidłowego funkcjonowania układu kierowniczego. Odpowiednio wyregulowana zbieżność kół gwarantuje bezpieczną i precyzyjną jazdę. Parametry, określające geometrię zawieszenia, sprawiają, że samochód znacznie łatwiej się prowadzi, ponieważ poszczególne podzespoły sprawniej reagują na ruchy kierownicą. Właściwe ustawienie zapewnia komfort zarówno w czasie jazdy po prostej drodze, jak i na zakrętach.
Regulacja zbieżności kół w warsztacie w Bielsku-Białej wpływa jednak nie tylko na jakość kierowania pojazdem, ale jest również kluczowym czynnikiem w kwestii zużywania paliwa ze względu na mniejsze opory. Sprawnie przeprowadzona korekta ustawienia wydłuża też żywotność poszczególnych podzespołów, m.in. opon. Fakt, że elementy przez dłuższy czas nie wymagają wymiany na nowe, bezpośrednio przekłada się na możliwość zaoszczędzenia funduszy. Warto pamiętać, że geometria ulega zmianie w czasie zwykłego użytkowania pojazdu, dlatego należy ją regularnie kontrolować w odpowiednio wyposażonym warsztacie. Dysponujemy sprzętem najnowszej generacji dokonującym pomiarów w technologii 3D z wykorzystaniem głowic pasywnych.
Urządzenie firmy Hunter z serii HawkEye oprócz podstawowych parametrów geometrii takich jak: zbieżność, pochylenie koła, wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, mierzy wiele innych.
Sam pomiar i regulacja odbywają się błyskawicznie dzięki zastosowaniu kompensacji metodą Push & Pull i są niezwykle dokładne. W samochodach z wykrzywioną sztywną (nieregulowalną) tylną belką uzyskujemy prosty tor jazdy wykorzystując procedurę WinToe, która koryguje zbieżność przedniej osi uwzględniając odchyłki poza tolerancję tylnej belki.
Jesteśmy w stanie także skorygować kąty i zbieżność nieregulowalnej tylnej belki za pomocą specjalnych podkładek regulacyjnych. Posiadamy bazę danych regulacyjnych do wszystkich pojazdów osobowych i ciężarowych od 1980 aż do teraz.